9 Aralık 2014 Salı

Katilim ve Ben

Zaman kiplerini parçalara ayırıp hepsini kuşlara vereceğim.

Merhaba katilim.
Beni bir kez daha öldürmen için tekrar sana geldim. Yok olana kadar ölmeye devam edeceğim dolayısıyla sana gelmeye de.
Ölümün saatini baş ucumuza kuruyorum.
Söz ölmeden gitmeyeceğim.
Söz bir daha öleceğim.

Uzaktayken o kadar güzelsin ki sevgili katilim.
Sana geleceğimin düşüncesi unutturuyor bana ölümü.
Kapıyı çalıyorum..
Kapıyı açıyorsun..
Sevişiyoruz..
                                         Yaşıyorum..
Susmaya başlıyoruz.
Ve ben ölüyorum.

Birlikte yaşadığımız koskoca bir mevsimi bir günde tekrar yaşıyoruz.
Sonlar hep aynı.
Düzmece hikayelere inandıktan sonra bu sonlar çok ağır geliyor.
Ne zaman ‘Ben artık alıştım’ desem-k
Yeni bir hikaye daha okuyorum-z.

En kötü rüyalarımı gördüğüm yatakta ruhum kelepçeli.
Kovalıyorum benliğinin ücra köşelerindeki kendimi.
Sakin olmak için şiirler, şarkılar mırıldanıyorum.
Umarsızlığın tenhasında dişlerimi sıkıyorum.
Katilim hızlı olmalısın.
Yetişmem gereken bir hayat var.

Kaybettiklerimin tesellisini arıyorum dar başlayıp giderek genişleyen caddelerde.
Trafik ışıkları var
Arabalar yok.
Yoldan yürüyorum, ayaklarım birbirine çarpıyor.
Katilim, bu sokakta çocuklar yok.
Sen nerdesin?

Zaman kiplerini almadı kuşlar.
Ben de hepsini yakmaya karar verdim.


Bu kez birlikte öleceğiz sevgili katilim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder